glitter-graphics.com Assalamualaikum stalker :) I have 8 rules for my better life, 1.never hate. 2.don't worry 3.live simply 4.expect a little 5.give a lot 6.always smile 7.live with love 8.best of all ,be with Allah :)

Husna Izzati here 17/09/1996 kota damansara

17.01.2012

hey :) nak cerita pengalaman yang ngeri ni , SUMPAH tak sangka kena :') kay , tarikh tu nampak kan ? mestilah nampak kan -,-' huh . malam tu saya pergi kedai GUARDIAN ss6 with my mom and my little sis . tengah kusyuk main phone ada perompak masuk bawak parang (Y) kay , time tu nana blurr lah shiall :D

PEROMPAK 1 : semua pergi belakang !
NANA (saya) : (blurrrrr) *dengarjekataperompaktu

kay , saya pergi dekat my mom . then perompak tu suruh duduk diam . kay kami diam -,- then dia boleh pulak cakap pasal islam bagai -,-

PEROMPAK 1 : kita sesama melayu , Islam kena berkerjasama , saling membantu . saya taknak usik korang tapi bagi saya apa yang saya nak
NANA : *bolehpulakbagisyarahankatsini -,- (dalamhatijelahcakap:p)

tetibe perompak 2 datang -,-

PEROMPAK 2 : bagi semua barang kemas !
NANA : *takdelahshialll,kauambillahkatkedaibarangkemas:P

then mereka berambusss :)
time tu baru badan menggigil , kay saya tak pelik -,-'
dah lah , malas nak cerita dah . menakutkan je . kbaii