glitter-graphics.com Assalamualaikum stalker :) I have 8 rules for my better life, 1.never hate. 2.don't worry 3.live simply 4.expect a little 5.give a lot 6.always smile 7.live with love 8.best of all ,be with Allah :)

Husna Izzati here 17/09/1996 kota damansara

shocked with someone

lets begin my story....

pagi ni bangun awal -_- tetibe dengar ibu cakap ada kenduri :/ hm nak ikooooot nak makan. heeeee. fikir punya fikir. pergi jugak sebab masuk kerja pukul 3:30 :D heeee. so gerak 11:30 pergi GOMBAK :3 wuuu~ dah sampai , duduk tempat VIP pulak o.O hee gila kau tak suka. 1 meja 2 family. so my family and another 1 sporting family :) makan punya makan.... aunty ni asyik pandang aku je -_-' 1 meja pulak tu, tak ke kekok aku -_- then dia puji aku comel lah manis lah cantik lah apa lah -_-' tetibe nak jodohkan aku dengan anak dia pulak -.- gila oh dia nak aku jadi menantu dia, mati weh mati. aku taknak T.T lol. anak dia yg darjah 6 tu je handsome :p haha lol. yang dia bagi budak practical dekat mahkamah :O woah gila ah terkejut aku -.- taknak aku husband yang busy dekat mahkamah je. hati: hamboi memilih ye Nana. takde orang nak baru tahu. he'll make ur future being good. me: k -_- ... haih ibu pon 1 gelak+senyum je -_- bukan nak tolong aku ke apa. aku dah merah tahap khinzir dah kat situ -_- lewls~ then aunty tu suruh bagi Facebook kat anak dia -.- woii gila kau. fuyoo aunty ni nak FB aku pulak. lol. au terus diam membisu. sambung makan, dia snap pic aku (y) what theeeee good aunty -_- dah lah aku duduk sebelah anak lelaki dia tu, haih apalah nasib. jadi mangsa berphotoshoot pulak kat situ. trololol! anak dia diam je -_-' busy dgn BlackBerry dia tu. fuhh nasib baik lah aunty tu tak nampak aku punya BB sekali. kang dimintanya pulak bbpin -_- sumpah malu tahap babun nak terberak haritu T.T lastly kitaorang nak balik, salam lah aunty tu,. boleh pulak dia cuit pipi aku. hamboi kemain geram dengan aku -_-' then she said 'see you next time' err aku senyum jelah :) *lambaitangan* THE END...
muka aku mcm ni ah terkejut. hahah k tak lawak -.- bye :p